Жури и методика

Конкурсът на b2b Media отличава фирми, които с грижа и мисъл за бъдещето използват и опазват ресурсите на България

Д-р Митко Василев Германо-българските икономически отношения не се изразяват само в трансфер на капитали, стоки и услуги, но и в обмен на стандарти за качество, знания и опит, в това число и в сферата на устойчивото развитие. Конкурсът „Най-зелените компании в България 2014” на b2b Media насърчава именно този обмен.

Германия е основният търговски партньор на България и най-важният чуждестранен пазар за българска продукция. По данни на Федералното министерство на икономиката и енергетиката на Германия търговският обмен между България и Германия за 2014 г. достигна нов рекорд: 5,9 млрд. евро. Принос имат и германските инвеститори в България. Според актуално проучване на Германо-Българската индустриално-търговка камара сред фирмите членове на организацията 88 % от анкетираните не съжаляват, че са избрали България за място за развиване на своя бизнес. България трябва да привлича нови инвестиции, но и да запази онези, които са в страната. За да продължат компаниите да инвестират в подобряване на квалификацията на персонала, създаване на работна ръка, развиване на инфраструктурата и съобразено с опазването на околната среда производство. Конкурсът „Най-зелените компании в България 2014“ на b2b Media отличава фирми, които с грижа и мисъл за бъдещето използват и опазват ресурсите на България.