За конкурса

Конкурсът на b2b Media се наложи, като платформа за популяризиране на зелените идеи

bstefanovБорислав Стефанов

Независимо дали става въпрос за софтуерни компании, или за стоманолеярни, една икономика не може да напредва без мисъл за устойчивото развитие на фирмите в нея и за взаимодействието им с природата. Радвам се, че у нас все повече компании се ангажират със „зелената кауза” и че с всяка изминала година, зелените иновации стават все по-многобройни и по-мащабни. Поздравления и за организаторите на конкурса, който през изминалите години се наложи като платформа за популяризиране на зелените идеи, чрез която добрите практики на българските компании, организации и институции да достигнат до все повече хора и да създадат по-голяма ангажираност към каузата за устойчиво и природосъобразно развитие.